Mathijs en Johanna

Sightseeiing in Ayuthaya

Gisteren zijn we naar Ayuthaya geweest, voor het eerst een zonnetje (de zweetstraaltjes liepen meteen over onze rug)! Met de tuk-tuk, taxi, mini Van zijn we de hele dag onderweg geweest. In Ayuthaya aangekomen hebben we de kaart bekeken en bedacht dat we de dingen die we wilde zien wel konden bewandelen. Nu stoot een ezel zich niet 2 keer aan dezelfde steen, maar wij wel. Bij de eerste Wat aangekomen bleken we toch nog veel oostelijker te staan dan we dachten (ook een mooie Wat trouwens hoor)! Op ons Lonely Planet kaartje dachten we te maken te hebben met een soort boerendorpje, bleek het toch nog wel een grote plaats te zijn met veel meer straten dan onze kaart ons vertelde. Met de tuk-tuk dus maar verder gegaan. We hebben een aantal van de highlights gezien (zie ook de foto's). De Wats komen ondertussen al een heel klein beetje onze neus uit (vandaag doen we dan ook helemaal niets). Het was een warme dag en waar de dag begon met een paar zweetstraaltjes was ik (Johanna) aan het einde van de dag een soort bezienswaardigheid. Namelijk een wandelende waterval. Met dezelfde vervoersmiddelen als op de heenweg weer terug gegaan. 's Avonds nog even lekker onze voeten laten masseren :D en daarna van het uitzicht op het dakterras van ons hostel genoten.

Vandaag besloten een relaxte dag te houden, met de boot over de rivier gevaren, door Chinatown geslenterd en zo direct een Thaise massage (of dat nou echt relax is weten we niet). Hierna maken we ons klaar voor de bus-en bootreis naar het zuiden.

De komende dagen gaan we duiken op Ko Tao. Hoe we dit beleeft hebben horen jullie over een aantal dagen wel weer...

Arenda

Ha Johanna en Mathijs,
Wat hebben jullie al veel beleefd zeg. Heel gaaf! Wow Johanna wat kan jij zweten! Ik wens jullie heel veel plezier in Ko Tao en ben benieuwd hoe het duiken bevalt en of je trommelvliezen het ook leuk vinden.
Veel liefs van jarige Arenda.
PS ook groetjes van opa die naast mij op de bank mee zit te lezen.

Margreet

Hey Johanna & Mathijs,

Jullie zijn nu waarschijnlijk ergens onderweg richtig jullie duikbestemming. Foto's zien er leuk uit! Ben wel benieuwd naar de onderwater foto's die jullie gaan maken, de verhalen horen we wel weer tegemoet komen. Geniet ervan!
Liefs

Tariq

He collega, jullie genieten met volle teugen. Het zij jullie gegund. Door al die verhalen krijg ik er ook zin in. Je bent dagelijks gespreksonderwerp hier collega, met al die verhalen over bijv. die terroristen. Je krijgt de groeten van de meeste van je cliënten. Nou collega, geniet maar van de thaise massages etc. en tot schrijfs.
Groetjes,

tante Han en oom Jan

Fijn dat jullie zo genieten, het lijkt me daar dan ook erg mooi!!
Geniet overal van en we lezen 't wel weer!!
Groetjes van je tante en oom!!

koos

hoi gaSTEN NA EEN WEEK EVEN IETS VAN MY ALS IK ALLES GOED VOLG IS HET SUPER BY JULLIE GEWELDIG OM TE WETEN GENIET ER VAN NOCH HEEL VEEL PLEZIER IK HOU VAN JULLIE KOOS

vincent

he vakantielui!

leuk om de verhalen te lezen!!! alleen mis een nog een klein verhaal van Jo:P misschien maar beter ook...
ik hoop dat jullie lekker blijven genieten en vooral ook blijven schrijven voor de thuisblijvers:P kunnen jullie ons nog een beetje jaloers maken...
nou geniet ervan
xxx

Jolanda Klop

Hallo vakantie gangers, wat ziet het er allemaal geweldig uit. Zo te zien genieten jullie volop.....houden zo!
Vanuit Nieuw Vennep blijf ik jullie volgen.