Mathijs en Johanna

De reisdag

Zondag zijn we dan eindelijk vertrokken... De eerste vlucht was heel luxe en we werden continue van eten en drinken voorzien. In Dubai hadden we minder geluk, het boarden begon al te laat en toen we eindelijk allemaal in het dubbeldekse vliegtuig zaten en de deuren werden gesloten bleek 1 slurf niet los te willen laten. Nou daar zit je dan... Een korte omroep van de piloot dat het 20 minuten duurt (wat wij niet wisten is dat in Dubai de minuten langer duren, want pas na 2 uur werd omgeroepen dat we konden vertrekken! Ondertussen gebeurde er van alles in het vliegtuig (de geinteresseerde zal ik dit nog wel eens vertellen), in ieder geval was ik er sterk van overtuigd dat er terroristen aan boord waren en ik moest mezelf dan ook dwingen te blijven zitten.
Met 1,5 uur vertraging kwamen we uiteindelijk aan in Bangkok, waar we besloten ons meteen tussen de locals te voegen ende public bus te nemen. Natuurlijk reed de bus die wij moesten hebben niet, dus met een extra overstap en een engelse Backpacker gingen we de tocht aan richting kho san road. Bepakt, bezakt, vermoeid en vooral bezweet kwamen we om half 6 aan in ons hostel. Een grote meevaller want we liepen er ongeveer tussen de krotten naar toe en dit lijkt het enige mooie gebouw in deze wirwar van straatjes. Om rustig te wennen besloten we veilig bij de Mac te gaan eten, maar ja zoals we zijn belanden we toch in een echt Thais restaurant. Het viel reuze mee en gelukkig konden we de kaart lezen!

We zijn nog even door kho san road gelopen en ons vergaapt aan de hippies (de groep waar we zelf nu ook zo ongeveer bij horen). Saai maar waar, we zijn vroeg naar bed gegaan (althans dit was het idee). ZIj het dat we om 2 uur 's nachts nog niet sliepen. Combi van jetlag, cola en de vele indrukken denken we...

Vandaag hebben we zoveel beleeft, daar zullen we jullie vanavond nog even van op de hoogte stellen. Op dit moment is ons kleingeld en de tijd op.

Carmen

Ey ouwe reizigers...!!

Echt leuk om het te lezen en helemaal om de foto's te zien, omdat ik daar vorig jaar ook gelopen heb.. hehe leuk!!
Geniet ervan!!

x Carmen