Mathijs en Johanna

Bijna...

Nog maar 9 nachtjes voor vertrek! Ik heb inmiddels mijn laatste werkdag gehad en geniet van het idee dat ik tot 1 augustus niet meer hoef te werken. Aan de andere kant is samen met de aswolk vanuit Ijsland ook een lichtelijke vakantiestress aan komen waaien. Volgens mij komt alles wel in orde, maar toch... Ik droom gelukkig iets minder (dus ook minder nachtmerries). In plaats daarvan denk ik nu ongeveer 75% van de tijd dat ik niet slaap aan wat ik nog moet doen, probeer ik lijstjes te maken etc. Vorige week heb ik mijn tas proef ingepakt, gewoon om even te kijken wat erongeveer inpast. Nou, dat is dus niet zo heel veel. Als er straks dus foto's op de site komen, verbaas je dan niet als ik weer hetzelfde shirt draag!! Hopelijk komen we met regelmaat een wasmachine tegen!

Mathijs is nog hard bezig met zijn afstuderen. Nog 2 dagen doorploeteren voor hem en dan heeft hij ook een paar dagen om zijn tas te gaan pakken.

Wat ons betreft mag het nu heel snel 5 juni worden!! We laten weer wat van ons horen als we in Thailand zitten. Genoeg voorbereidend geklets, er moeten tassen gepakt gaanworden (voor alle collega's, het vriendenboekje zit er al in ;-D)...

Reacties

Reacties

sandra

Hoi Johanna en Matthijs!!

Alvast heel veel plezier op jullie reis!! geniet van alle indrukken die je op doet en laat het maar over je heen komen!! Uit ervaring weet ik dat Indonesië echt supermooi is en de mensen echt waanzinnig vriendelijk!! Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!

Liefs, Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!