Mathijs en Johanna

Reisplan definitief

Joehoe!! Op de site van het ministerie van buitenlandse zaken staat niets meer over de overstromingen van de afgelopen maanden... Wat dus betekent dat we vanuit Bangkok zoals gepland naar Zuid-Thailand gaan om daar op Ko Tao een duikcursus te gaan doen. Vanaf Phuket vliegen we 18 juni naar Chiang Mai (vandaag meteen maar de tickets geboekt :D)!!!
Mathijs is inmiddels helemaal gevaccineerd, ik moet vrijdag nog even de laatste rabiës-prik ophalen en dan staat niets ons meer in de weg om te vertrekken...

Nou ja... We moeten nog steeds van alles regelen (bankzaken, buitenlandse valuta etc.) en kopen (zoals EHBO-kit, lakenzak, travellock, plastuten ;-)en allemaal van dat soort dingen). Volgende week zaterdag gaan we zorgen dat ook dit alles in huis komt, want ja de tijd gaat toch wel heel hard! Over 5 weken hangen we ergens in de lucht rond Dubai (hihi) en kunnen we over ongeveer over een half uur de benen gaan strekken!!

Nog 35 nachtjes slapen voor vertrek, waarvan ik nog 15 dagen moet werken en 2 dagen cursus. Mathijs nog even hard doorwerkt aan zijn afstudeerproject en we steeds meer nachtmerries gaan krijgen over diarree, muggen, grensposten die gesloten zijn en ga zo maar door... Soms dromen we trouwens ook wel eens dat het leuk is om met een rugzak op rond te gaan trekken!

Jeroen Schoneveld

Hoi Mathijs en Johanna fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, heel veel plezier in Bangkok xxxjes uit regenachtig Rijnsburg

Margo Kellner

Zo dan nu echt bezig met de reis.Vandaag is het weer beter weer.In Arnhem liepen gisteren tunnels vol en veel wateroverlast.Hier waren het alleen een paar buien.Hoe is het weer bij jullie? Puffen of valt het mee.Nog veel plezier en ik reis met jullie mee in gedachten.Groetjes Margo