Mathijs en Johanna

Aftellen geblazen

Morgen over 6 weken vertrekken we al richting Thailand. Inmiddels begint ons to buy-lijstje te slinken, het to do-lijstje lijkt alleen nog maar langer te worden. Steeds weer komt er iets bij wat we nog even moeten doen/uit moeten zoeken, de vakantiekriebels beginnen dan ook wel echt te komen!!
De reisplanning staat nog steeds niet vast (helaas). We duimen zo ongeveer 24 uur per dag dat het water blijft zakken en zuid-thailand weer bereisbaar wordt. Binnenkort zullen we toch echt de knoop door moeten gaan hakken...

Het volgende staat op http://www.minbuza.nl/geschreven:
Actualiteiten
In het zuiden van Thailand werden eind maart 2011 de provincies Chumphon, Trang, Surat Thani, Nakhon si Thammarat, Phatthalung, Krabi, Phuket, Pangnga en Ranong, getroffen door zeer zware regenval waardoor overstromingen en aardverschuivingen plaatsvonden.
Transportverbindingen zijn inmiddels weer op gang gekomen en de soms ernstig beschadigde infrastuctuur wordt momenteel gerepareerd. Indien u van plan bent naar deze gebieden te reizen, wordt u geadviseerd de berichtgeving in de media te volgen en zich goed te informeren over de actuele ontwikkelingen via onder andere de website:
http://www.bangkokpost.com/ en voor weersvoorspellingen via de website: http://www.tmd.go.th/en/.

We houden jullie op de hoogte en gaan door met het afvinken van ons to buy- ento do-lijstje!